Avatar billede fc_kongen Nybegynder
19. juni 2014 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XWPF hvordan kan man lave bullet points samt hvorfor bliver æ ø å i en anden skrift?

Hejsa

Er der nogen som ved hvordan man kan lave bullets i POI XWPF? jeg kan godt få den til at lave tal lister men kan ikke få den til at lave det om til bullets. Er der nogen som kan pege mig i den rigtige retning?
Er der også nogen som kan fortælle mig hvordan det kan være at æ ø å ikke får fontstylen arial men en helt anden samt hvordan man kan løse det problem?

koden jeg bruger kan ses nedenunder.

  XWPFDocument doc = new XWPFDocument();
  XWPFParagraph paragraph = doc.createParagraph();
  paragraph.setAlignment(ParagraphAlignment.LEFT);
  paragraph.setStyle("ListParagraph");
  paragraph.setNumID(BigInteger.valueOf(2));
  XWPFRun run = paragraph.createRun();
  run.setText("Test æ ø å");
  run.setFontSize(12);
  run.setFontFamily("Arial");
  FileOutputStream out = new FileOutputStream("test.docx");
  doc.write(out);
  out.close();

På forhånd tak
Avatar billede fc_kongen Nybegynder
19. juni 2014 - 21:42 #1
Forresten så bruger jeg version poi-3.10-FINAL-20140208
Avatar billede fc_kongen Nybegynder
21. juni 2014 - 20:52 #2
Har fundet en løsning på mit æ ø å problem. Hvis der er en anden som har samme problemer så kan det løses med

    XWPFRun run = paragraph.createRun();
    CTR ctr = run.getCTR();
    CTRPr ctrPr = ctr.getRPr() != null ? ctr.getRPr() : ctr.addNewRPr();
    CTFonts font = ctrPr.isSetRFonts() ? ctrPr.getRFonts() : ctrPr.addNewRFonts();
    font.setHAnsi("Arial");
Avatar billede fc_kongen Nybegynder
16. november 2014 - 14:22 #3
Nu har jeg valgt at droppe dem. Så lukker denne bare igen