Avatar billede procat Nybegynder
17. januar 2000 - 08:58 Der er 4 kommentarer

Print fra et DBgrid

Hvordan laver jeg en print knap, så jeg kan printe alle felterne i et DBgrid?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 23:27 #1
Er det ikke på tide at lukke, ingen ser det mere.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 11:14 #2
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede kisbye Nybegynder
08. august 2001 - 09:47 #3
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide.
hvis der er nogen der har svaret smider jeg 50 points oveni.

jeg går ud fra det er noget med:

Printer.Print DBGridNavn.Property

man hvad property være??

jeg får ingen fejl når prøver uden men der kommer heller ikke noget ud.

(Der er også problemmer med printerne, eller også er det Administrator folkene).

V.H.
Henrik Kragegaard
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. februar 2006 - 09:36 #4
Jeg har et javascript som kan printe en label ud ved at bruge ID.

Hvis du vil have det kan du jo bare ændre det til ID på dit DBgrid