Avatar billede kaffegrums Nybegynder
28. maj 2014 - 15:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med bootstrap og asp.net

Firmaet jeg arbejder hos, har købt et layout til deres nye hjemmeside, og grafikeren, som har lavet det, har brugt twitter bootstrap til css'en.

Problemet er at efter jeg har lavet objecterne om til ASP.Net form objecter, er checkboxes og radiobuttons først synlige efter man har haft dem markerede.

Det virker fint hvis jeg bruger:
<div class="radio">
  <input type="radio" data-toggle="radio" value="option1" id="optionsRadios5" name="optionsRadios2">
</div>

og

<div class="checkbox">
  <input type="radio" data-toggle="radio" value="option1" id="optionsRadios5" name="optionsRadios2">
</div>

Men problemet opstår når jeg ændrer dem til:
<div class="radio">
  <asp:RadioButton ID="RadioButton1" runat="server" />
</div>

og

<div class="checkbox">
  <asp:CheckBox ID="CheckBox1" runat="server" />
</div>

De ser godt nok ud som de skal, men de er som sagt ikke synlige, før de har været valgt.

Jeg vil gætte på problemet ligger i flatui-checkbox.js og flatui-radio.js, men jeg lagde alligevel spørgsmålet i ASP.NET da jeg håber på, der er nogen der har stødt på dette problem før.

http://www.n1s.dk/74631018/js/flatui-checkbox.js
http://www.n1s.dk/74631018/js/flatui-radio.js

pft.

/vern
Avatar billede kalp Novice
28. maj 2014 - 15:54 #1
Jeg kan ikke tjekke det nu da jeg er på mobilen men prøv at tilføje attributten data-toggle til dine kontroller.. Måske de styler ud fra det også
Avatar billede kaffegrums Nybegynder
30. maj 2014 - 09:50 #2
Mange tak, det hjalp.

Gider du droppe et svar?
Avatar billede kalp Novice
30. maj 2014 - 10:01 #3
Fantastisk:)
Avatar billede kaffegrums Nybegynder
30. maj 2014 - 10:36 #4
Nu er der så opstået et andet problem, men det må ham, som skal ordne VB delen tage sig af.

Nu kan man ikke deselecte checkboxe når de først er valgt..

Men mange tak for hjælpen.