Avatar billede trupfg Nybegynder
17. august 2001 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min reklame?

Hej!

Jeg er i gang med at lave et website, men prøv lige at kigge på det: http://www.mpzone.dk/nyeste.htm

Som det ses, er min reklame kommet helt ud til højre!!
Hvordan får jeg den ind på plads??

            Martin
Avatar billede resten Nybegynder
17. august 2001 - 14:11 #1
H,mmmmmmm jeg kan ikke åbne den der fejl i scripet????
Avatar billede resten Nybegynder
17. august 2001 - 14:12 #2
er klaret sorry jeg var en klovn

resten>
Avatar billede roenving Novice
17. august 2001 - 14:14 #3
Ja, jeg fik nogle object expected-fejl i linje 119 og linje 125 (men jeg skal ikke lige have debuggeren igang nu, så jeg kiggede ikke efter).

Desuden lagde jeg mærke til dobbelte (nested) Anchors -- det må man ikke !!-[

Desværre har jeg ikke tid/tålmodighed til at kigge det helt igennem nu, men måske senere !~]
Avatar billede resten Nybegynder
17. august 2001 - 14:16 #4
det samme her men kom ind da jeg prøved igen
jeg kigger på det
Avatar billede resten Nybegynder
17. august 2001 - 14:17 #5
kan ikke komme ind igen få lavet fejlne først!!!
der er fejl på linje 125/129/132/135
Avatar billede thyrring Nybegynder
17. august 2001 - 14:19 #6
Har du checket at cellebredderne lagt sammen giver det samme som tabelbredder og at nestede tabeller ikke overskrider bredden af den celle den ligger i???
Avatar billede haboja Nybegynder
17. august 2001 - 14:28 #7
Du har godt nok mange tabeller, prøv lige at se dem igennem jeg tror helt sikkert at fejlen ligger der
Avatar billede trupfg Nybegynder
12. februar 2002 - 22:13 #8
smp. lukket!