Reperatør ødelagde min iPhone!
Hej alle,Jeg skal bruge hurtig hjælp til et spørgsmål .
Jeg tabte min iPhone 5S, hvorefter skærmen gik i stykker, men selve telefonen fungerede.
Vi fandt en butik i København som laver disse ting og det er sådan set også fint nok. Telefonen kunne bruges på vej der ind. Da vi henter den er der ikke strøm på, så vi kører glade hjem og sætter noget power på. Telefonen virker ikke. Blå skærm og så går den ud igen.
Vi kører nu ind til reparatøren igen, som erkender at de har lavet en fejl. De prøver at gendanne og siger det er bundkortet. De sender den herefter på eksternt værksted. Nu, snart 3 uger efter og adskillige opkald (hvor de bare siger de ikke ved hvor langt tid der går) er der stadig intet nyt, kun at det er processorer der er fejlen nu, men de siger nu det ikke er deres skyld.
Så nu står jeg uden min iPhone og en reparatør som ikke vil erkende den fadæse de har lavet. Jeg har kigget i købeloven og ved ikke om formodningsreglen hjælper mig her? Jeg har jo trods alt købt en reparation som blot har gjort yderligere skade.
Der er 200 point på højkant hvis I kan hjælpe. Skal bare have hurtig hjælp :D
Mvh