Avatar billede qualiman Nybegynder
16. maj 2014 - 02:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alt andet logger uden problemer på netværket men ikke min ipad air den logger ellers på alt

Min ipad air kan ikke finde ud af at logge på hjemmenetværket men logger på alle andre netværk - min android telefonen - Ipush enheden - virksomhedens netværk på både hovedkontoret og vores lokalkontor

Jeg har checket med kodeordet på min bærbar som logger på uden problemer alle steder

Ipad'en ser mit nætværk men når jeg indtaster kodeordet så er svaret tilbage " kan ikke logge på ........"

Hvad gør jeg  - jeg har været ude på Ipad indstillinger - nulstil -nulstil netværksindstillinger no luck
Avatar billede wjens Guru
17. maj 2014 - 10:26 #1
Kik i routerens log.

Jeg har oplevet at routeren blokerer for en (og kun en) enhed på grund af et eller andet. Er der noget, der ligner, så genstart routeren via web-interface (sluk-tænd er normalt ikke nok, men brug heller ikke den fysiske reset-knap, der tager alle opsætninger).
Avatar billede qualiman Nybegynder
17. maj 2014 - 14:32 #2
wjens

Tak for din kommentar

Jeg tænkte ! da jeg læste den hvorfor ikke bare prøve tænd - sluk i første omgang ! og BINGO min ipad gik på med det samme :-)

Trak stikket - talte langsomt til 20 og satte stikket i igen

Hvis du laver den som svar - så sender jeg point din vej :-)
Avatar billede wjens Guru
17. maj 2014 - 16:29 #3
Ok. Sluk-tænd er jo berømt, som det første svar du kan få i enhver support, og her var det så nok ..
Avatar billede qualiman Nybegynder
17. maj 2014 - 18:09 #4
Ja men når man er bange for at smide alt af ! så hellere spørge - og point er til for at bruges
Avatar billede qualiman Nybegynder
17. maj 2014 - 18:10 #5
Tak