Avatar billede thenuttyprofessor Nybegynder
29. april 2014 - 09:31 Der er 2 kommentarer

IT-teknikerens kabler

Nogen der har et link til hvor man kan købe en "sampak" af kabler en IT-tekniker som oftest benytter? Mobilopladerkabler, USB (A/B), SATA osv.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2014 - 11:11 #1
Det tror jeg ikke eksisterer som sampak, alene af den grund at det er yderst forskelligt hvilke kabler man bruger. Alene et USB-kabel kommer jo i både USB, miniUSB og microUSB i de forskellige A/B konfigurationer.
En minimeret pakke ville være meget specialiceret.
En maksimeret pakke ville indeholde over 100 forskellige kabler/stik.
En gennemsnitspakke skulle havne et sted imellem - og henvende sig til tilstrækkelig mange mennesker til, at det kan betale sig at samle.

Det tror jeg simpelthen ikke findes.
Avatar billede thenuttyprofessor Nybegynder
29. april 2014 - 13:07 #2
Skulle have været formuleret som en "mest-i-en" pakke - der MÅ da være nogle kabler der er oftere benyttet i den almindelige daglig dag.