Avatar billede larsini Seniormester
01. april 2014 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2007, etiketter med vandmærke

Kan man sætte 24 vandmærker på et A4 ark med 24 etiketter???

Jeg har søgt højt og lavt og kan ikke finde løsningen  ;-)
Avatar billede tjp Mester
01. april 2014 - 09:15 #1
Måske er der noget at hente her?:
http://www.gmayor.com/graphics_on_labels.htm
Avatar billede larsini Seniormester
01. april 2014 - 09:53 #2
takker for input - jeg har læst og forstået - det er kringlet - får først afprøvet det senere, måske i aften - jeg melder mig senere
Avatar billede larsini Seniormester
05. april 2014 - 16:45 #3
#1 - fremgangsmåden, som beskrevet i linket opgav jeg hurtigt.

jeg valgte at prøve avery's software, og det var nemt.
jeg lavede et vandmærke, gemte som jpg, og lagde ind som baggrund i avery's label-program og så var den ged barberet.
pudsigt at det skal være så svært, for at sige umuligt, i word....!
jeg lukker - tak for interessen