Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
05. marts 2014 - 00:38 Der er 1 kommentar

Optisk lyd går ud

Hej Eksperter,

Jeg har et anlæg der er sat til mit fjernsyn med et optisk lydkabel.

Nogle gange går lyden ud i ca 1 sekund, så er det der  i 1 sekund og forsvinder 1 sekund igen. Det går det ca 5 gange engang imellem.

Hvad kan det være? Jeg har ikke mulighed for at bruge coaxial eller analogt signal da output på blu-Ray-afspilleren kun er optisk.

Mvh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2014 - 22:33 #1
Det tyder jo meget på en defekt, enten i afsender- eller modtagerenden.
Du finder kun ud af det på en måde: Tilslut en anden DVD/BluRay-afspiller og prøv igen.