Avatar billede fozzi215 Nybegynder
20. februar 2014 - 13:56 Der er 4 kommentarer

hvilken telefon.

hvilken telefon er bedst samsung galaxy s3 eller iphone 4s jeg kan godt lide at spille på telefonen og facebook og alt det der
Avatar billede shako Novice
20. februar 2014 - 14:01 #1
Generelt er Iphone jo den moderne løsning. Personligt synes jeg alt som har noget med Apple og gøre er besværligt - Itunes og unikke oplader og stik-typer, men de er jo meget på mode så hvis det er vigtigt for dig at være med på moden, så køb dig en overpriced iphone. Hvis ikke - så nup Galaxy'en. Den skal du nok blive glad for
Avatar billede Blandy Praktikant
20. februar 2014 - 14:53 #2
Nu handler idevices ikke for alle om moden. Men om brugervenlighed og funktionalitet.

Men hvis du vil spare en del penge, og kunne de samme ting afhængig af device, så er android enheder i rigtig mange tilfælde, lige så god/bedre end iphone.

hvis man ikke er så meget til at tweake, widgets, kæmpe udvalg af apps(nogen mere brugbar end andre), så er andriod i øjet.

Skal det være simpelt, nemt og har man lidt ekstra penge, så er iphone valget.
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
20. februar 2014 - 17:20 #3
jeg har nemlig fået et tilbud fra en ven med en iphone 4s til 1.500 men jeg kunne også godt tænke mig samsung galaxy s3 :/
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
26. februar 2014 - 00:31 #4
De 3 store udbydere er Apple, Samsung og Nokia.

Apples telefoner er kendt, men kendt som de mest moderne løsning (som 1 nævner) synes jeg ikke. Det er gode devices, men  jeg ville nok ikke vælge 4s, men hellere gå op til en 5'er. De er så også lidt dyrere, men også noget hurtigere og har bedre kamera.

Samsung kører Android som er et mere åbent system, men også mindre brugervenligt end iOS (der er sikkert nogle der vil modsige mig, men det er den generelle mening fra folk). Jeg bryder mig dog bare ikke om kanter der ligner børstet stål, men som bare er plastik der er malet stållook på - så hellere rigtig aluminium på en iPhone. Der er intet galt med polycarbonat (plastik), men så skal de bare ikke klædes ud som noget andet.

Nokia er ret nye på markedet, men ikke desto mindre overrasker de meget med deres produkter. De har genfundet kvaliteten, så samtidig med et lækkert device får man også kvalitet. Nokia Lumia har gode kameraer (helt op til 41 MP). Man er meget innovative fx med trådløs opladning, som jeg selv er stor fortaler for - det er ikke et nichetilbehør, men en nødvendighed når man først har prøvet det. Telefonerne kan fås i mange farver og fremstår i polycarbonat, som ikke er forklædt som stål. De kan erhverves for omkring 1000 kr brugt for en Lumia 920.

Jeg vil mene du får meget mere for pengene (tilmed sparer du penge) ved at hoppe over til Nokia. Der er virkelig meget hardware i. Desværre er AppStore til Windows Phone ikke så stor som til iPhone, men der kommer rigtig mange nye apps hver dag. Det vokser faktisk hurtigere end Android gjorde da det var i opstartsfasen.

Jeg er meget imponeret over Nokias telefoner. De er ret fede. Selvom jeg dog har en iPhone 5s. Har også haft en SGS4, hvilket har været mit dårligste køb hidtil.

God fornøjelse med din fremtidige erhvervelse.