Avatar billede thecannmann Praktikant
02. februar 2014 - 08:13 Der er 1 løsning

Design til Magento-side

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen herinde, som kan hjælpe mig med Magento.

Jeg ønsker følgende opbygning på min side:
http://i61.tinypic.com/2ms38dh.png

Da jeg er rimelig ny til Magento, så er jeg ikke super skarp til dette. Jeg ved ikke helt hvor jeg slaæ starte eller slutte. Programmeringen burde være muligt, at jeg kan klare selv :)

Er der nogen, som trin-for-trin kan føre mig igennem dette? Ikke nogen færdig løsning, da jeg så ikke lærer noget af det :P
Avatar billede thecannmann Praktikant
06. februar 2014 - 08:08 #1
Ingen svar. Lukker