Avatar billede jhjorsal Mester
20. januar 2014 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nummerering af filer

Jeg har fundet et lille fikst program der kan omdøbe flere filer på en gang - RenameIt, jeg skal dog skrive en slags kode angående nummering.
Det kunne være "Image %3d" hvor billede serien så kommer til at hedde Image 1 - Image 2 osv.
Jeg vil dog gerne have nummeringen til at være 3 cifret altså Image 001, hvordan skriver jeg det ?
Og hvis jeg nu gerne vil have nummeringen til at starte fra Image 050 hvordan skriver jeg så det ?
20. januar 2014 - 14:37 #1
www.irfanview.com/

www.eksperten.dk/guide/180

Den bruger jeg selv til RENAME formål ...
Avatar billede jhjorsal Mester
21. januar 2014 - 08:56 #2
super, den havde jeg faktisk allerede downloadet, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvordan man brugte det, så lig et svar :-)
Avatar billede jhjorsal Mester
21. januar 2014 - 10:34 #3
Øhh nu var det til mp3 filer og dem kan jeg ikke rigtig vælge, som jeg ser det er det kun forskellige Image formater, kan det passe?
Avatar billede jhjorsal Mester
21. januar 2014 - 10:39 #4
glem det, det var mig der var for hurtig, jeg har fundet ud af det
Avatar billede jhjorsal Mester
28. januar 2014 - 11:50 #5
lukketid