Avatar billede dvb Nybegynder
16. august 2001 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access export til Excel

En bekendt har lavet en database (Access 2000)  til lille jeg. Der ligger 7-8 forskellige tabeller i denne database. Nu skal dataene i basen ud i et Excel regneark og mailes til kunden. Dette skyldes også, at kunden ikke skal have selve basen tilsendt, men alene de data der ligger i (altså de forskellige poster).
Kan du guide mig igennem ?, da mit kendskab til Access endnu ikke er kanongodt.
Avatar billede dvb Nybegynder
16. august 2001 - 10:14 #1
Var det her bedre \"visto\", og i andre ?
Avatar billede nordclc Nybegynder
16. august 2001 - 10:14 #2
1. Åben Access
2. Vælg <Filer> <Eksporter>
3. Vælg Excel version?

//Claus
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. august 2001 - 10:17 #3
ja.. men jeg ville nu godt have 500 point *GGG*
Avatar billede korup Nybegynder
16. august 2001 - 10:18 #4
JA . Men sagde du ikke du mente 50 point!????

/korup

Nå men lidt er bedre end ingenting!! Ik\' visto.dk
Avatar billede dvb Nybegynder
16. august 2001 - 10:18 #5
Ja, men jeg blev også lidt hed om ørene da den skrev \"Du kan ikke sætte dine point ned igen\" *GG*
Avatar billede nordclc Nybegynder
16. august 2001 - 10:19 #6
Ahhh, nu er jeg med, det drejer sig om spg.: http://www.eksperten.dk/spm/99009

OK, glem mit svar ;o)