Avatar billede propaganja Nybegynder
10. januar 2014 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne java knap funktion i nyt vindue, hvordan??

I scriptet herunder beskrives knappen "Bottom_payment_button" - jeg ønsker at man ved klik på den, føres til et nyt vindue. Er der nogen som ved hvordan jeg gør dette? Har ingen java erfaring.

Håber at der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig. tusinde tak.

<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
    var payment_method_chosen = false;
    var using_coupon = false;

    /* Make sure they choose a payment provider */
    function confirm_payment_provider() {
        //if terms and conditions is enabled and the customer didn't tick agree terms and conditions
        if($('.CheckoutHideOrderTermsAndConditions').css('display') != "none" && $('#AgreeTermsAndConditions').prop('checked') != true){
            alert(lang.TickArgeeTermsAndConditions);
            return false;
        }

        // If they are using a coupon code we don't need to validate any of the form
        if (using_coupon) {
            return true;
        }

        if($('#use_store_credit').css('display') != "none") {
            if($('#store_credit:checked')) {
                if($('#credit_provider_list').css('display') != "none") {
                    var length = $('#credit_provider_list').find('input').length;
                    if(length == 0) {
                        var checked = 1;
                    }
                    else {
                        var checked = $('#credit_provider_list').find('input:checked').length;
                    }
                else {
                    checked = 1;
                }
            else {
                var length = $('#provider_list').find('input').length;
                if(length == 0) {
                    var checked = 1;
                }
                else {
                    var checked = $('#provider_list').find('input:checked').length;
                }
        else if ($('#payment_options').css('display') != "none") {
            var length = $('#provider_list').find('input').length;
            if(length == 0) {
                var checked = 1;
            }
            else {
                var checked = $('#provider_list').find('input:checked').length;
            }

        if(checked == 0) {
            alert("%%LNG_PleaseChooseAPaymentMethod%%");
            return false;
        }
        else {
            return true;
        }

    /* Is this an online or offline button? If offline change the submit button */
    function checkout_provider_changed(obj) {
        var bottom_payment_button = g("bottom_payment_button");
        payment_method_chosen = true;
        if(obj.className.indexOf("PAYMENT_PROVIDER_ONLINE") >= 0) {
            bottom_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButton.gif";
            bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPayment%%";
        }
        else {
            bottom_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButtonContinue.gif";
            bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPaymentContinue%%";
        }

    function update_order_credit_payment(status) {
        var bottom_payment_button = g("bottom_payment_button");
        if(status == true) {
            $('#use_store_credit').show();
            $('#provider_list').hide();
            $('#provider_list').removeClass('PL40');
            if($('#credit_provider_list').css('display') != "none") {
                bottom_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButton.gif";
                bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPayment%%";
            }
            else {
                bottom_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButtonContinue.gif";
                bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPaymentContinue%%";
            }
        else {
            $('#use_store_credit').hide();
            if($('#provider_list input').length > 1) {
                $('#provider_list').show();
                $('#provider_list').addClass('PL40');
            }

    function ShowContinueButton() {
        var bottom_payment_button = g("bottom_payment_button");
        bottom_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButtonContinue.gif";
        bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPaymentContinue%%";

        var top_payment_button = g("top_payment_button");
        if(top_payment_button) {
            top_payment_button.src = "%%GLOBAL_IMG_PATH%%/%%GLOBAL_SiteColor%%/PaymentButtonContinue.gif";
            bottom_payment_button.value = "%%LNG_ProceedToPaymentContinue%%";
        }

    $(document).ready(function() {
        $('#couponcode').keypress(function(event) {
            if(event.keyCode == 13) {
                $('#apply_code').trigger('click');
                return false;
            }
        });
//]]>
</script>
Avatar billede Slater Ekspert
10. januar 2014 - 19:38 #1
Dette er Javascript. Det er noget helt, helt andet end Java. Du bør nok placere det i den rette kategori.
Avatar billede propaganja Nybegynder
10. januar 2014 - 19:41 #2
tusinde tak, jeg hopper der ind. undskyld!
Avatar billede Slater Ekspert
10. januar 2014 - 19:46 #3
Mere for din egen skyld, hvis du vil have størst mulighed for svar :)

Husk at lukke dette (ved at lægge et svar selv og acceptere det), da du ikke må have to ens spørgsmål åbne ifølge Ekspertens regler.
Avatar billede propaganja Nybegynder
10. januar 2014 - 19:53 #4
tusinde tak for info ven