Avatar billede tvc Seniormester
07. januar 2014 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse forsvinder

Jeg har et dokument, der indeholder en indholdsfortegnelse.

Når jeg vælger dokumentet vist i fuldskærmsvisning kan jeg se indholdsfortegnelsen, men hvis jeg vælger udskriftslayout, disposition eller kladde vises koden {TOC \o "1-1"\h\z\u}.

Når jeg flytter dokumentet til en anden computer er der ingen problemer, så det må være en opsætning i Word.

Er der en der kan hjælpe?
Avatar billede tjp Mester
07. januar 2014 - 12:20 #1
Hvad sker der hvis du højreklikker og vælger 'Feltkoder til/fra' ?
07. januar 2014 - 12:26 #2
.... eller taster Alt-F9.
Avatar billede tvc Seniormester
08. januar 2014 - 09:18 #3
Efter at have genstartet computeren er indholdsfortegnelsen kommet tilbage, men jeg kan se, at Alt F9 skifter imellem kodevisningen fra i går og visningen af indholdsfortegnelsen, så det havde sikkert været løsningen i går.

Tak for hjælpen - vores sekretær er lykkelig og vi ved nu til en anden gang at Alt F9 kan være en løsning :-)

Lægger du et svar?
Avatar billede tjp Mester
08. januar 2014 - 14:59 #4
.. eller højreklikke feltet. ;-)