Avatar billede Fiber Bjørn Juniormester
03. januar 2014 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

udskriv fra java til php

Hej. Jeg har et lille problem. Jeg kan ikke finde ud af hvordan at jeg trækker værdien ud af kalenderen. Jeg vil gerne have værdien over i hidden form value= datoen der er valgt.
Når jeg klikker på linket nederst kommer den rigtige data godt nok frem på skærmen. Men hvordan gemmer jeg værdien i input type eller på anden vis sender valget af datoen videre til næste side?

Håber kategori valget er det rigtige til dette spørgsmål?

<?php
$myCalendar1 = new tc_calendar("date55", true, false);
$myCalendar1->setIcon("calendar/calendar/images/iconCalendar.gif");
$myCalendar1->setPath("calendar/calendar/");
$myCalendar1->setYearInterval(2014, 2099);
$myCalendar1->dateAllow('2014-01-01', '2099-12-31');
$myCalendar1->setDateFormat('j F Y');
$myCalendar1->writeScript();
$slutdate = $myCalendar1->getDate();

?>

<input type='hidden' name='i' value=" datoen der er valgt">
        <input type="button" name="button2" id="button2" value="Tjek dato" onClick="java script:alert(this.form.date55.value);" />
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2014 - 14:42 #1
Jeg går ud fra at du har form-tags rundt om dine inputs.

Din kalender hedder "date55", så alt efter om du bruger en post eller en get form kan du hente den på næste side via. $_GET['date55'] eller $_POST['date55']
Avatar billede Fiber Bjørn Juniormester
04. januar 2014 - 08:40 #2
#1
Tak for svaret. Så let, men så svært når man ikke ved det.
Tak for hjælpen :)