Avatar billede Slettet bruger
28. december 2013 - 16:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

program/hjemmeside.

Hej eksperter!

Søger hjælp til mit projekt.
Derved søger jeg en person der er god til at programmere programmer/hjemmeside.

1). Programmet består af, at det skal kunne kommunikere med en mobil/gms modul. Så programmet kan aflæse beskeder.
Måden det skal se ud på kan jeg godt lave og noget af koden. Men det er koden jeg har svært ved.

2). Hjemmesiden skal bestå af hvad opgaver der bliver lavet, pris, samt kunde portal. Her er jeg lidt på bar bund.

I starten er det frivillig hjælp jeg søger.
Så kan du li at udfodre dig selv, så overvej det.
For det kan være jeg har noget fast til dig hvis mit projekt bliver en succes!
200 point til personen der vil hjælpe med det/kender en.

Tak på forhånd.
M.v.h Jacob
Avatar billede Madsens123 Nybegynder
28. december 2013 - 17:51 #1
Jeg vil gerne give det et skud.
Avatar billede Madsens123 Nybegynder
28. december 2013 - 17:55 #2
Hjemmesiden altså
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. december 2013 - 22:24 #3
Hvilket server sprog bruger du, er det php, asp.net aller helt tredje?.

Er det html'en eller server sproget du har problemer med?.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2013 - 23:03 #4
#Madsens123 send mig en mail via. Min profil.

#madshaupt an på hvad du/han vil bruge.
har ingen ide om hvad bedst er til det.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. december 2013 - 10:50 #5
Så gætter jeg på at det er er html'en du har problemer med.

Her kan du se alt om html: http://www.nemprogrammering.dk/

Du skal først tage html og css kurserne og tilsigst php, og hvis du vil kan du også tage css3 og html5 kurserne.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2013 - 13:02 #6
#madsens123 mail sendt.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2014 - 13:19 #7
Lukker.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
04. marts 2014 - 13:33 #8
Jeg kender en, men ikke nogen der vil hjælpe særlig meget uden betaling, hvis du vil have frivillig hjælp, altså at de næsten laver det for dig, skal du nok enten selv kende en, eller kende en der kender en, ellers hvis det kommer længere ud, bliver det meget svært at få frivillig hjælp, men vi kan hjælpe dig med nogle mindre problemer her på eksperten.dk, ellers hvis du søger nogen der kan hjælpe, men skal have betaling så kan du oprette en tråd i Job/opgaver kategorien. http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/