Avatar billede anold Nybegynder
26. december 2013 - 10:20 Der er 1 løsning

Problem Grid App i Visual Studio

Hej Eksperten.dk!

Jeg sider pt. og programmerer en Grid App i Visual Studio Express 2013.

Jeg har formået at ændre alt i layoutet, som jeg gerne vil. Det omhandler blandt andet titler, subtitler, billeder etc.

Men jeg er løbet ind i et problem angående indholdet af mine items.

Det forholder sig sådan, at når jeg klikker ind på et item, når jeg kører programmet fra Visual Studio, at der ikke står andet end item-titlen.

Det er naturligvis forståeligt nok, da jeg ikke har sat den til, at der skal stå / gøre noget.

Problemet for mig er så, at hvis jeg skriver noget i itemDetail.HTML, at det så står i ALLE items - ikke bare på den ene. Mit spørgsmål er så derfor, hvordan jeg definerer, hvilken item det skal stå på? Og især hvor skal jeg skrive det?

Jeg lavede tidligere en Blank App, som fungerede korrekt. Det er det, der står i denne Blank App, som jeg gerne vil have til at stå, når jeg trykker på itemet. Jeg behøves nødvendigvis ikke at kæde de to apps sammen, men hvordan skal jeg programmere det, så det, der var i min blanke app, står i item1? Der skal så igen være en anden Blank App i item2 og så videre og så videre.

Jeg skriver det i JavaScript, HTML og CSS.

Jeg har defineret item1 til at se sådan her ud:

{ group: sampleGroups[0], title: "Linjens ligning", subtitle: "y = ax + b", description: itemDescription, content: itemContent, backgroundImage: billede2 },

Så skal bare finde ud af, hvordan jeg laver indholdet inde i itemet anderledes en bare blankt, - og sådan at hver item ser forskellige ud. Jeg skal køre forskellige funktioner i hver item.

Håber I kan hjælpe mig så jeg kan komme videre!
Avatar billede anold Nybegynder
26. marts 2014 - 09:22 #1
Lukker