Avatar billede ProGamer Nybegynder
14. december 2013 - 21:55 Der er 1 kommentar

### Diablo 2 Bot script ###

Hej,

jeg søger en der imod betaling kan hjælpe mig med at lave et script/program til Spillet Diablo 2.

Jeg har et bot system som virker fantastisk. Men jeg savner dog noget for at gøre det endnu mere effektivt.
Jeg skal have lavet et program/script, som gør den i stand til at joine mit spil, og droppe et eller flere items. Botten laver allerede logs hvori både account+character navne er tilgængelige, og jeg tænker at det du laver enten skal laves med ind i botten som et script, eller hvis det er nemmere for dig, som et stand-alone script der blot læser .txt logsne fra selve botten af, og klarer resten selv uden om botten.

Jeg har massere af eksempler på koder fra botten af, som vil kunne bruges og måske tyvstjæles lidt fra, til at få denne opgave løst.

Botten hedder D2BS.
Avatar billede ProGamer Nybegynder
18. december 2013 - 18:19 #1
Ingen interesserede?