Avatar billede golffreak90 Nybegynder
13. december 2013 - 16:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brændstof regnskab.

Hej.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en formel i Excel.

Jeg kunne godt tænke mig at den selv regnede ud hvor mange km jeg har kørt i alt bare ved at taste ind hvad der står på min km tæller. Det er fordi jeg gerne vil holde styr over hvornår jeg tanker og hvad jeg har tanket op for.

Her er billed af arket, f.eks. har jeg taste disse tal ind, og så skulle jeg gerne have den til at regne ud at jeg har kørt 500km og så videre når jeg får tastet flere flere ind efterhånden som jeg tanker min bil.

[IMG]http://i.imgur.com/PDUsXLA.jpg[/IMG]

Kunne være rigtig fedt hvis der lige sad en der ude og kunne hjælpe med det.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
13. december 2013 - 17:17 #1
Hej.

Man kan ikke indsætte billeder her.
Men prøv at sende dit excel skema til johnsen28@gmail.com, så skal jeg kikke på det.
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
13. december 2013 - 18:09 #2
Prøv at se på denne

http://gupl.dk/705293/
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2013 - 18:52 #3
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
13. december 2013 - 19:39 #4
ja da :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2013 - 19:50 #5
#3 Det skal han ikke være ked af ;-)
Går du til linedan hos Malene Bjarne?
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
13. december 2013 - 20:05 #6
nej det gør jeg ikke hvorfor ?
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
13. december 2013 - 20:11 #7
Hej John jeg bor sammen med marlene lillesøster
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2013 - 22:07 #8
Hej Bjarne.
Ja jeg synes nok der var noget bekendt da jeg kiggede ind på din hjemmeside. Kan du hilse fra mig?
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
15. december 2013 - 17:23 #9
Tak bjarnehansen, det var lige svaret på det jeg søgte. Du skal have de 120 point
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
15. december 2013 - 17:47 #10
Du kan bare slette data i arket godt du kunne bruge det prøv at sende mig dit ark