Avatar billede olinuxo Nybegynder
12. december 2013 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aflæs sideindhold

Hej eksperter.

Jeg har en side hvori der står en liste af domæner. Jeg ønsker at få listen ind i et array. Men min kode tager kun første domæne. Hvad gør jeg galt?

HTML:

<table width="100%" border="0">
<tr>
<td>domæne1.dk</td>
</tr>
<tr>
<td>domæne2.dk</td>
</tr>
<tr>
<td>domæne3.dk</td>
</tr>
</table>

PHP:
    preg_match_all("/<table.*?>.*?<tr.*?>.*?<td.*?>.*?<a.*?>(.*?)<\/a>.*?<\/td>.*?<\/tr>.*?<\/table>/is", $urltopost, $matches);
    for($i = 0; $i < count($matches[0]); $i++) {

        echo $matches[1][$i];
    }

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. december 2013 - 02:00 #1
????

Du soeger efter <a></a> og det er der ikke i din HTML.
Avatar billede olinuxo Nybegynder
13. december 2013 - 08:59 #2
Hej Arne.

Der er en fejl i den HTML jeg har postet. I den faktiske er der <a>.. Den virker med første domæne, men resten tager den ikke med. Det er som om den stopper når den har fundet ét match..

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede olinuxo Nybegynder
08. februar 2014 - 17:12 #3
lukker