Avatar billede danskanimation Nybegynder
02. december 2013 - 15:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er i gang med at udvikle et spil - hvad skal de hede?

Hej allesammen.

Har siddet og lavet et firstperson horror game. Jeg har rigtig meget brug for at finde et navn til spillet. Kan lige fortælle hvad spillet handler om (så er det nok næmmere at navngive):

Man vågner op i en borg kun udrustet med en magisk fakkel. Borgen er hjemsøgt og man må ikke blive dræbt at væsnerne der er der. Og så skal man også løse nogle gåder fx. finde noget skjult. Jeg har fundet nogle forskellige fede navne, men de er bare allerede brugt :(. Jeg håber i kan hjælpe mig :)

Mvh DanskUdvikling/DanskAnimation
Avatar billede madklub Guru
02. december 2013 - 16:02 #1
'The Magic Torch', 'The Haunted Castle'
Avatar billede danskanimation Nybegynder
02. december 2013 - 16:24 #2
Tusind tak for forslagene. Kan nok godt bruge det men kunne kunne godt tænke mig noget mere unikt :)
Avatar billede sonalias Seniormester
02. december 2013 - 17:37 #3
Obscenity
Avatar billede danskanimation Nybegynder
02. december 2013 - 18:08 #4
Det bruger jeg :) Skal nok give dig pointene! Super kreativt navn of fed betydning. Kan godt skrive credits hvis du ønsker :)
Avatar billede sonalias Seniormester
02. december 2013 - 22:25 #5
Gratis spil modtages med kyshånd! ;) Held og lykke med det
Avatar billede sonalias Seniormester
20. januar 2014 - 12:16 #6
Hmmn giver dette noget spinoff? Bare af interesse....