Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
30. november 2013 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Datepicker fejl

Hej med jer,

Jeg er i gang med at integrere en datepicker på en side. På alle sider fungerer den fint, men på en af siderne, som benytter et andet design virker den ikke. Hver gang man prøver at skifte måned i den lille pop-up kalender går den tilbage ti forsiden. Man kan kun vælge en dato i den nuværende måned - det er lidt træls. Hvad kan problemet være?

Mvh
Avatar billede HBP2 Praktikant
01. december 2013 - 17:17 #1
Det ville være smart at inkludere lidt info om hvilke datepicker du bruger.
Når du taler om at en af siderne bruger et andet design, kan det så være at der på den side er noget javascript som måske tager fat i click() event'en for månede-vælgeren?
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
27. februar 2014 - 15:41 #2
Beklager jeg aldrig fik svaret. Problemet blev løst, så jeg glemte at tjekke op herinde. Du havde helt ret - problemet var at den både bad om at få åbnet kalenderen men også at åbne forsiden.

My bad.