Avatar billede cort Nybegynder
15. august 2001 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra asp til aspx

hvis jeg har en form på en alm. asp side sådan her:

<html>
<body>
<form action=\"testform.aspx\" method=\"post\" name=\"testform\" id=\"testform\">
<input type=\"Text\" name=\"TestFelt\">
<input type=\"Submit\" value=\"Ok\" name=\"Submit\">
</form>
</body>
</html>

Og aspx siden ser såden her ud , hvorfor virker det så ikke.

<script language=\"VB\" runat=\"server\">
Dim arrNames As String
Dim arrValues As String
arrNames = Request.Form.AllKeys
arrValues = Request.Form.All

For intLoop = 0 To UBOUND(arrNames)
    Response.write(arrNames(intLoop) & \" = \" & arrValues(intLoop) & \"<br />\")
Next
</script>
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. august 2001 - 16:48 #1
Hvilken fejl får du?
Avatar billede odegaard Nybegynder
15. august 2001 - 17:14 #2
Tja... Selv Visual Studio\'s egen beta2-dokumentation har et eksempel godt og vel magen til, og den returnerer præcis den samme fejl. Så måske er det en fejl i beta\'en.

Iøvrigt... næste gang du spørger, så skriv og HVAD DER SKER (fejlmeddelelser), og hvad du prøver på, istedet for blot at skrive det ikke virker.

/Morten
Avatar billede cort Nybegynder
16. januar 2002 - 09:33 #3
lukker
Avatar billede jammer Nybegynder
28. august 2002 - 15:43 #4
Jeg vil i øvrigt lige knytte en kommentar (faktisk et spørgsmål) til dette spørgsmål.

Hvordan kan det mon være, at jeg fra en alm. formular i en ASP side (som sender til en ASPX side) ikke får vist "æ", "ø", og "å"?

Skal man mon angive noget specielt i aspx siden inden man udskriver request("elementet")?... Som det er nu bliver "Søren" til "Sren"

/Jammer