Avatar billede bruger2013 Nybegynder
17. november 2013 - 15:50 Der er 2 kommentarer

hvordan installerer jeg ssd'en korrekt uden windows 8 installations cd?

Hej¨

Nogen der kan guide mig igennem? Skal have installeret ssd på min computer, som har windows 8.1 på. Er det fint nok med iso fil, hvis systemet er "rent" og klar til at blive taget backup af eller kopi af? Det haster lidt, da det er en skolecomputer.
på forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2013 - 19:13 #1
Hvis ikke man laver en clean install pga manglende medier, er der så vidt jeg kan se kun at klone disken tilbage.
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
17. november 2013 - 19:41 #2
Hvordan laver jeg en clean install uden installations cd til windows 8? Det gør det meget besværligt ellers havde jeg måske kunne bare formatere c disken også installere ssd'en, meen..