Avatar billede tipper Nybegynder
15. august 2001 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg data fra et recordset ind i en IFRAME???

Hvis jeg henter data ud af en database med VBScript og ASP, hvordan hiver jeg dette ind i en en IFRAME??
Avatar billede soenderup Nybegynder
15. august 2001 - 14:58 #1
<%
minedata=her opsamler du alle dine data

<iframe><%=minedata></iframe>

/Sønderup
Avatar billede soenderup Nybegynder
15. august 2001 - 14:59 #2
<%
minedata=her opsamler du alle dine data
%>
<iframe><%=minedata></iframe>

Avatar billede tipper Nybegynder
16. august 2001 - 07:54 #3
Det kan vist ikke virke, problemet er netop at man skal referere til IFRAME.value propertien for at indsætte værdier. Men hvordan hiver jeg fat i denne propertie med VBScript!
Avatar billede bjorn_j Nybegynder
16. august 2001 - 09:02 #4
Du gør det så vidt jeg kan se den forkerte vej rundt.
Jeg formoder der er tale om en liste af records der skal vises i en IFRAME (ellers er ovenstående sådan set korrekt). Du skal huske at en IFRAME jo bare en en selvstændig HTML-side, så det du gør er, at du henter og viser dataene i denne HTML.

Hvis det bare er enkeltværdier har soenderup ret, i den kaldende side skriver du f.eks.
  <%
      mittal = objRS(\"ettal\")
      Response.Write \"<IFRAME name=eniframe src=\'minframe.asp?tal=\"&mittal&\"\'</IFRAME>\"
  %>

og i IFRAMEN <% tal = Request(\"mittal\") %>

Med venlig hilsen
Bjørn