Avatar billede hans01 Nybegynder
14. november 2013 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke få dansk stavekontrol til at virke

Jeg har en gammel ven som har bedt mig installere dansk stave kontrol på en engelsk office 2010 specielt word.

jeg har downloaded den danske stavekontrol fra microsoft siden. jeg har installeret den, men det danske  sprog kommer ikke frem i words langauge settings, her står dansk som ikke installeret.Jeg har derefter forsøgt forskellige muligheder for at få det tilat spille,dog uden held. Er der nogen herinde der kan hjælpe?
Avatar billede hans01 Nybegynder
18. november 2013 - 12:05 #1
ingen
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2013 - 09:29 #2
lukker