Avatar billede NajibBenlam Nybegynder
11. november 2013 - 19:41 Der er 3 kommentarer

Vandrette striber på min skærm.

Hej alle sammen, der jeg sad og spillede et spillede Minecraft kom der nogle vandrette striber frem på min skærm (Bærbar Parckard Bell) og det bliver flere og flere er det min skærm eller en virus? Er der nogle af jer der kan hjælpe mig?
Avatar billede sky Nybegynder
11. november 2013 - 20:08 #1
Varmeproblem eller grafikkort der er gået
Avatar billede NajibBenlam Nybegynder
11. november 2013 - 20:48 #2
Hvad mener du?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2013 - 22:37 #3
Det han mener er det samme som jeg skrev i det første spørgsmål du lagde i en forkert kategori.
Jeg tror din fejl kommer/er kommet på grund af et varmeproblem i din bærbar.
Er der fejl på skærmen lige som du har tændt computeren?
Hvis ikke, så skal du rense kølesystemet på den, da harswaren tager skade af at køre varmt.