Avatar billede kodak Mester
07. november 2013 - 00:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

onskrivning til flere inputs

Er her nogen der kan hjælpe mig med at få denne til at virke med flere forskellige inputs i samme form.

http://www.sks.com.np/article/9/ajax-autocomplete-using-php-mysql.html

Jeg har tre forskellige inputs
og de skal have hver sin kilde af forslag.

input 1 (skal hente fra: mysql_query("SELECT type FROM  auto_f"))
input 2 (skal hente fra: mysql_query("SELECT name FROM  auto_f"))
input 3 (skal hente fra: mysql_query("SELECT dump FROM  auto_f"))
Avatar billede madslundholm Novice
07. november 2013 - 13:57 #1
i din formular's side's head tag skal du have dette javascript script:
$(function(){
setAutoComplete("input1", "results1", "input1.php");
setAutoComplete("input2", "results2", "input2.php");
setAutoComplete("input3", "results3", "input3.php");
});

og så bare en formular i body:

<input id="input1">
<div id="results1">
<input id="input2">
<div id="results2">
<input id="input3">
<div id="results3">

og så bare ændre i input1.php, input2.php og input3.php så de henter det du skal bruge!
Avatar billede kodak Mester
07. november 2013 - 16:36 #2
det var også min tanke:
men det kunne være der var en anden måde der ikke krævede flere scripts og php filer.
men så må jeg bruge den.
Avatar billede kodak Mester
07. november 2013 - 17:11 #3
Det kan ikke lade sig gøre.
Den bliver ved med at kaste div_listen tilbage under den originale input box
Avatar billede kodak Mester
15. juni 2014 - 20:15 #4
Lukker