Avatar billede clone Nybegynder
15. august 2001 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af icon, hvordan?

Er der en der ved hvordan man ændrer det lille ikon der altid dukker op i øverste venstre hjørne i diverse dialog-boxe?
Jeg vil gerne erstatte det med mit eget programs ikon, og sørge for at det altid er dette ikon der dukker op, når jeg bruger en JOptionPane.
Clone
Avatar billede ladyhawke Novice
15. august 2001 - 14:26 #1
SetIcon(...)  ???

Avatar billede clone Nybegynder
15. august 2001 - 16:00 #2
Er det bare så simpelt? Prøver lige...
Avatar billede lens Nybegynder
15. august 2001 - 20:00 #3
setIconImage(getToolkit().getImage(\"logo.GIF\"));

hvor logo.GIF selvfølgelig er billedet der ligger i samme mappe som programmet.
Avatar billede lbhansen Nybegynder
15. august 2001 - 21:27 #4
Hvis du søger en måde hvorpå, du vil sætte ikonet, gør du det bare som ovenstående.
Hvis du ønsker at have et andet ikon på diverse popups, kan du bruge følgende:
http://www.eksperten.dk/spm/93478