Avatar billede leho Nybegynder
04. november 2013 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lås/disable usb port

Jeg har en pc, hvor der er behov for at låse så der ikke kan sættes mus/tastatur på.
Har læst lidt på nettet, men syntes ikke at jeg finder en masse brugbart.

Et af løsningsforslagene er at sætte følgende i regestry:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\USBSTOR
Sæt "start" til 4

Dette virker således at jeg ikke kan se et usb store, men jeg kan stadig bruge mus / tastatur.

Nogle der har nogle forslag.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
04. november 2013 - 15:49 #1
Prøv at tage et kig her

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb530324.aspx#grouppolicydeviceinstall_topic5

Det tager udgangspunkt i gruppe politikker.
Men du kan konfigurere "lokale gruppepolitikker" på pcen.

Dette kan du gøre ved i start at skrive "gpedit.msc" så får du din local group policy editor frem.
Avatar billede leho Nybegynder
06. november 2013 - 14:06 #2
Tak, men det er ikke en løsning jeg kan bruge.
Det bedste jeg har fundet til nu er, Pro Key Locker, det kan lukke af for det meste fra tatstur / mus, men bare ikke CTRP-ALT-DELETE.
Avatar billede leho Nybegynder
19. november 2013 - 09:34 #3
Lukker den hermed.