Avatar billede fajens Mester
03. november 2013 - 14:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

manglende elementer på side IE10

Hej
Når jeg tilgår denne side i Win7 Explorer 10, http://xxx.xxx.x.xx/web/home.html som ligger på min Dlink Nas server kan jeg kun se store overskrifter i rammer og ikke ikoner og brødtekst, siden er også inaktiv.
Jeg har ikke problemet I XP, eller vis jeg bruger Chrome browser.
Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. november 2013 - 16:15 #1
Har du prøvet i ie funktioner, internetindstillinger, avanceret et stygge nede nulstil.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. november 2013 - 16:16 #2
Har du prøvet i ie funktioner, internetindstillinger, avanceret et stykke nede nulstil.
Avatar billede fajens Mester
03. november 2013 - 16:30 #3
Hjalp ikke.
04. november 2013 - 06:22 #4
Avatar billede fajens Mester
04. november 2013 - 17:13 #5
Hej karise_larry
Jeg ved ikke lige hvordan dit svar kan hjælpe mig i dette problem, det er ikke plads eller hurtighed jeg mangler.
Jeg manglers at kunne se min administratorside på min nas.
Avatar billede fajens Mester
07. november 2013 - 19:59 #6
Har ikke fået løst problemet men lukker alligevel
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2013 - 14:18 #7
Du opgiver hurtigt hvar, prøv funktioner, blokering af pop ud vinduer og slå den fra, eller funktioner internet indstillinger, sikkerhed sæt den til mellem måske længere ned, genstart ie.
Avatar billede fajens Mester
09. november 2013 - 18:57 #8
Hej silbidor.
Tak for din kommentar. Jeg har prøvet alle dine forslag. Men jeg lukkede fordi der var lidt stille og min erfaring at hvis der ikke kommer en løsning inden for et par dage går det i glemmebogen.

Men siden jeg skrev mit svar har jeg fundet ud af at når jeg slår kompatibilitetsvisning til så kan jeg se teksten. Så det er lige umiddelbart løsningen.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. november 2013 - 06:28 #9
ok så behøver jeg ikke at tænke mere på dit problem.