Avatar billede goglov Seniormester
02. november 2013 - 20:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

geninstaller explorer 11

Hvordan geninstallere man eksplorer 11.
Den er jo så indsyltet i wondows 8.1 at det synes umuligt at finde en måde at gøre det på
Er der nogen der ude der kan hjælpe
02. november 2013 - 21:17 #1
... hvorfor ?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2013 - 07:38 #2
I andre versioner af Windows kan man gå i tilføj fjen programmer og fjerne aktuel IE, hvorefter den degraderes til forrige version.
Jeg vil dog ikke gøre mig klog på om det vil virke her, da jeg ikke kører Win 8.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2013 - 09:04 #3
Avatar billede goglov Seniormester
05. november 2013 - 00:50 #4
fordi jeg mener at noget af explorer koden er blevet slettet. sikkert ved et uheld under afinstallering af noget
Avatar billede goglov Seniormester
05. november 2013 - 01:04 #5
kære alle

vejmand er nok den der kommer nærmest. Det er nedslående for Microsoft nægter at hjælpe uden penge. i mit tilfælde mere end jeg har givet for min v.8

er der noget om at der er en rep. funktion i selve installationsprogrammet til windows. 8.1
er der nogen der kan huske noget om det og hvordan man kommer i forbindelse med denne funktion.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2013 - 01:08 #6
Ved ikke om du kan bruge dette: http://www.fujitsu.com/dk/support/links/windows8/
Avatar billede goglov Seniormester
05. november 2013 - 16:52 #7
Hurra
det lykkedes endelig at få has på problemet med at se sine tilføjelsesprogrammer.
løsningen var at genaktivere de "manglende" programmer under Explore/funktioner/administrer tilføjelses programmer.

morale
at man kan stirre sig totalt blind på det indlysende.

et fænomen der ofte sker når man beskæftiger sig med computere ;-)
Avatar billede goglov Seniormester
05. november 2013 - 16:53 #8
Jeg bliver jo nød til at tildele mig selv point.
men tak for svarene :)
Avatar billede goglov Seniormester
05. november 2013 - 17:53 #9
- og særlig tak til Vejmand for linket om gendannelse af W8. jeg gemmer det til brug en anden gang ;-)