Avatar billede fcm4ever Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:02 Der er 6 kommentarer

Hjælp til start af nyt program

Hej. Mig og ven havde lidt i tankerne at starte noget ligende steam.
Vi sidder dog lidt fast, vi er i tvivl om hvordan processen vil foregå og hvad der skal til.
Er der nogle der har en idé til hvordan man kommer igang med det og hvad der skal til?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2013 - 19:17 #1
Teknisk ekspertise:
* client server programming
* OS taet programmering paa alle client platforme
* game implementations forstaaelse

Forretningsmaessig ekspertise:
* meget gode kontakter i spil branchen

Og det vil kraeve mange tusind timers arbejde. Formentligt titusinder af timer.
Avatar billede fcm4ever Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:24 #2
Hvordan kommer man igang?
Avatar billede jjam Juniormester
27. oktober 2013 - 19:43 #3
Hvis i vil leve af det så vil jeg foreslå at starte med forretnings idegrundlag, og evt. en forretnings plan.
Den tekniske implementering er imho sekundær for nærværende.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2013 - 19:48 #4
Spoergsmaal: hvordan bliver jeg superliga-fodboldspiller?
Svar: start med at spille en masse fodbold!

Spoergsmaal: hvordan blier jeg god til client server programmering og OS taet programmering?
Svar: <proev selv og gaet>
Avatar billede fcm4ever Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:52 #5
Vi plan med det hele angående forretningen, problemet er bare hvordan det kommer til produktion hvis man kan sige det sådan.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2013 - 01:00 #6
"forretningen" bestaar jo af indtaegter og udgifter - hvordan har I estimeret udgifter hvis ikke I ved hvordan I vil gribe det an?