Avatar billede mik28 Seniormester
22. oktober 2013 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ønsker at en boks skal beholde en bestemt margin-top når der bliver scrollet

Hej Eksperter

Jeg har en boks som jeg ønsker skal beholde en bestemt margin-top når man scroller på siden. Har forsøgt mig med følgende men det synes ikke at virke.

<script>
$(document).on("scroll", '', function(){
  $("#midSectionContainer").css("marginTop", "400px");
});
</script>
Avatar billede anri Novice
22. oktober 2013 - 14:05 #1
Hvis den bare skal forblive et bestemt sted på skærmen, så kan du jo lave en {Position : fixed; top : 400px;} style på den.
Avatar billede mik28 Seniormester
22. oktober 2013 - 16:30 #2
Det jeg gerne vil opnå er at den nederste boks bliver stående når man scroller så det kun er indholdet som bevæger sig.

http://mikbis.dk/test1
Avatar billede herlevsen123 Nybegynder
23. oktober 2013 - 16:35 #3
Er ikke sikker på jeg forstår hvad du vil. Vil du scrolle inde i boxen?
Avatar billede mik28 Seniormester
07. januar 2014 - 17:42 #4
Jeg rydder op så jeg lukker tråden