Avatar billede barthol Nybegynder
08. oktober 2013 - 18:18 Der er 1 kommentar

Problemer med HP 1505N nætværksprinter

Hej,

Jeg har fået problemer med min netværksprinter som indtil nu ellers har fungeret upåklageligt.

Det er en HP1505N som jeg via lan har monteret i min router.

Når jeg tilslutter printeren kan jeg se at den får tildelt en IP 192.168.0.30 i routerns lan oversigt den har det rigtige host name og Mac adresse.

Hvis jeg samtidig pinger den øjeblikkeligt får jeg også svar, men efter 10-20 sekunder er den væk fra lan oversigten i min router og jeg kan ikke pinge den. Jeg har også prøvet at give den fast ip uden held.

Nogen ider
Avatar billede barthol Nybegynder
08. oktober 2013 - 18:32 #1
det skal lige med at hvis jeg forbinder den direkte til pcén via netværkskabel printer den fint, samt at alle mine andre enheder fungerer fint på mit netværk