Avatar billede mellin81 Nybegynder
01. oktober 2013 - 18:33 Der er 8 kommentarer

HJÆLP min facebook profil er næsten udvisket efter brug af AD BLOCK

HJÆLP mine funktioner på Facebookprofil er forsvundet, efter brug af google 'bloker reklame funktion'... den  hvor man højreklikker på en reklame og bruger slideren til man ikke kan reklamen mere...
men nu er alle funktiner vennelister knapper osv pist borte!!!
kan intet foretage mig på profilen og aner ikke hvad jeg skal gribe fat i

nogle der kan hjælpe, please
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2013 - 19:54 #1
Kan du ikke deaktivere/nedjustere den igen?
Og også fjerne dine cokkies og midlertidige filer i browseren, så nye skal indlæses.
Kan ikke se du kan fjerne oplysningerne på nettet. Det er blockeren der lukker dig ude.
For at rydde op på min computer bruger jeg CCleaner ud over at browseren selv sletter midlertidige filer ved afslutning.
Avatar billede mellin81 Nybegynder
02. oktober 2013 - 03:05 #2
-Desværre ikke... da det kræver at reklamen som udgangspunkt, men den er jo forsvundet sammen med alt det andet på profilen/siden

- men det er jo forsent at rydde op... jeg har jo ryddet 'for meget op' ... skal vel på en måde tilbage og gendanne noget. Ved bare ikke hvad

er helt lost på dette område ved ikke om det er google, adblock eller windows det handler om
Avatar billede mellin81 Nybegynder
02. oktober 2013 - 03:07 #3
-Desværre ikke... da det kræver at reklamen som udgangspunkt, men den er jo forsvundet sammen med alt det andet på profilen/siden

- men det er jo forsent at rydde op... jeg har jo ryddet 'for meget op' ... skal vel på en måde tilbage og gendanne noget. Ved bare ikke hvad

er helt lost på dette område ved ikke om det er google, adblock eller windows det handler om
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2013 - 15:52 #4
Jeg troede den blocker bare ignorerede noget i at loade, og at dette var dit problem. Er tingene først slettet så tror jeg ikke du kan tilbagekalde det
Avatar billede mellin81 Nybegynder
02. oktober 2013 - 16:01 #5
Nej det det...
Nu har jeg slettet og igen tilføjet ADblock'eren  fra/til mine udvidelser og det hjalp HELDIGVIS, ellers ville det da også ha været helt galt, hvis det slet ikke var muligt at ændre på så lille og åndsvag en fejlvurdering og handling fra min side

- bare nederen at man skal bruge så meget tid og energi på at regne ud hvordan det hele hænger sammen.. men altså nu er jeg tilbage på sporet, med reklamer her og der, men den må man så åbenbart sluge
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2013 - 16:07 #6
Det er godt. Så kan du bare lukke her igen, hvis du har klaret ærterne.
Avatar billede mellin81 Nybegynder
02. oktober 2013 - 16:14 #7
Ja kan du egentlig ikke lige fortælle mig hvordan det gøres? har også et andet indlæg fra tidligere som jeg har prøvet at lukke, men kan ikke finde DEN funktion :/
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2013 - 20:49 #8
For at lukke en tråd kræves et indlæg der er lagt som "svar".
Dette svar accepteres på denne måde:
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo