Avatar billede thormam Nybegynder
30. september 2013 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET C# repeater paging CSS på aktive side

Hej!
Jeg mangler hjælp til at få CSS til at virke i en repeater jeg bruger til paging.
kode:
http://data.karkovhemme.dk/billeder/css01.PNG
resultat:
http://data.karkovhemme.dk/billeder/css02.PNG

Hvordan får jeg CSS på den aktive side? F.eks bare fed skrift på den side man er på aktuelt (active)
Avatar billede keysersoze Guru
01. oktober 2013 - 00:09 #1
Hvad er grunden til at du har valgt at bruge en repeater til paging fremfor en egentlig kontrol med indbygget paging?

CSS ved ikke hvilken side du er på - men du må have den gemt et sted, fx i din querystring, så den må du sammenligne med dit dataitem og stemmer det overens så indsætte en cssclass.
Avatar billede thormam Nybegynder
01. oktober 2013 - 08:10 #2
Grunden er ganske simpel :) Det er det eneste jeg har kendt til! Har slet ikke set der er en page control, men det vil jeg da lige forsøge mig med.

Jeg ved godt CSS bliver afviklet fra klientsiden, men har bare set eksempler på at man fra koden finder f.eks en button i OnItemDataBound og kan fra serversiden placere en CSS class. Tænkte det var den vej jeg skulle.
Avatar billede thormam Nybegynder
01. oktober 2013 - 10:35 #3
keyser soze du kan lige smide et svar for at pege mig i den retning!

http://en.webdiyer.com/AspNetPagerDemo/basic/default.aspx

Ser jo dejlig simpelt ud! Tak!
Avatar billede keysersoze Guru
01. oktober 2013 - 20:38 #4
svar