Avatar billede hypermac Nybegynder
28. september 2013 - 16:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uge nummer

Er ikke så skarp til java.

Hvordan for jeg dette script til at indsætte resultat i min html formular:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
Date.prototype.getWeekNumber = function() {
  var date = this;
  date = new Date(Date.UTC(date.getFullYear(), date.getMonth(), date.getDate()));
  var IsoDayOfWeek = date.getDay() == 0 ? 7 : date.getDay(); // Søndag = 7
  date.setDate(date.getDate() + 4 - IsoDayOfWeek); // Ændre til nærmeste torsdag
  var DayOfYear = (date.getTime() - Date.UTC(date.getFullYear(), 0, 1)) / 864e5;
  var week = Math.floor(DayOfYear / 7) + 1;
  return week;

};

//getWeekNumber ekesmpel

var date = new Date();

jQuery("UgeTest").html("Denne uges nummer: " + date.getWeekNumber());
</script>
Avatar billede arne_v Ekspert
28. september 2013 - 16:15 #1
du faar nok bedre svar i JavaScript kategorien
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. september 2013 - 16:22 #2
Jeg forstår ikke helt hvad du vil havde hjælp til, kan du ikke uddybe dit spørgsmål ledt?.
Avatar billede hypermac Nybegynder
28. februar 2014 - 15:29 #3
OK
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. februar 2014 - 15:47 #4
hypermac har du lukket eller har du oprettet en ny tråd i javascript kategorien?.