Avatar billede marklund77 Nybegynder
19. september 2013 - 14:16 Der er 6 kommentarer

søger hjælp til javascript på hjemmeside

Hej alle sammen.
Jeg står og skal til at åbne min nye hjemmeside.
Men jeg er stødt ind i et problem. Jeg har lavet en dropdown menu, i javascript som ud fra nogle faktorer genere en pris. Den pris som bliver generet, ønsker jeg at kunne tilføje direkte til indkøbskurven, og i indkøbskurven, skal der som vare stå, de faktorer som er valgt i dropdown menuen. håber der en der kan hjælpe mig med mit problem.

billede af dropdown menu: http://gyazo.com/9f3d95d17d2c06273cfee745f7f916c4

vi kan ikke tilføje den pris som bliver generet direkte til indkøbskurven
samt at de oplysninger man har valgt i dropdown, skal stå som produktnavn

Mvh Mark
Avatar billede anri Novice
20. september 2013 - 13:09 #1
Uden at vide hvordan jeres indkøbskurv er bygget op og hvilke komponenter i bruger til dropdown, er det virkelig svært at udtale sig konkret om en løsning.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
21. september 2013 - 14:04 #2
marklund77 kan du ikke skrive koden til de filer der skal rettes i?.
Avatar billede marklund77 Nybegynder
21. september 2013 - 17:38 #3
hvilke koder mener du?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
21. september 2013 - 18:50 #4
For eksempel hvis problemet er i index.php skal du skrive "index.php" og indholdet af filen.
Avatar billede marklund77 Nybegynder
21. september 2013 - 19:12 #5
Så meget er jeg ik selv inde i det, så det kan jeg ik svare på. Og jeg ved ik lige hvJordan Jeg skal forklare det. Men altså jeg skal bare havde koblet in knap med prisen sammen til shoppen, så man kan købe det produkt der er valgt