Avatar billede daphne Novice
16. september 2013 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC slukker og tænder umotiveret

Jeg har en pc (stationær), som er under 1 år gammel.

Har oplevet indimellem, at den simpelthen slukker og lukker ned uden at jeg har rørt ved noget.

Efter at jeg har prøvet en periode med Windows update, har der ikke været noget i en måneds tid, men nu er den så - krafte... begyndt på det igen. Igår var den lukket ned, og pludselig mens vi sidder og spiser kan jeg høre, at harddisken pludselig starter sig selv og slukker !

Er ligesom at have en 'poltergejst' i dagligstuen altså!!!

Denne gang har der så IKKE været nogen tilgængelige opdateringer, som jeg ikke allerede har installeret.

Har også kørt en virus-scan på hele maskinen, men den har intet fundet.

Jeg har Windows 7 på min maskine.

Hvad pokker gør jeg nu ? - håber meget, at nogen kan løse mysteriet.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
16. september 2013 - 20:55 #1
Hurtig tanke: Ta' (inter)net stikket ud !!!

... og se hvad der evt. sker/ikke sker  ;-)
Avatar billede Peter_Quixote Nybegynder
17. september 2013 - 09:30 #2
Den kommer ikke med nogen fejlmeddelelse når den umotiveret slukker? Evt. en blå skærm med fejlmeddelelse?

Prøv evt. at skifte strømkablet..
Avatar billede daphne Novice
17. september 2013 - 12:38 #3
#1>
Der sker absolut ingenting.

#2>
Der kommer ingen fejlmeddelelse overhovedet, den slukker bare ned.
- eller også tænder den op et stykke tid efter, at den er lukket ned, som den skal.
Der kommer heller ingen blå skærm, skærmen bliver bare sort, og det hele slukkes.
Avatar billede daphne Novice
30. december 2013 - 10:27 #4
Jeg tror problemet har løst sig selv, for det er ikke sket længe.

Læg venligst en besvarelse i tråden, så jeg kan få den lukket.

Nytårshilsner fra
Gitte Daphne
30. december 2013 - 11:22 #5
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede daphne Novice
09. februar 2014 - 13:05 #6
Svar