Avatar billede casperdyhr Nybegynder
31. august 2013 - 16:05 Der er 12 kommentarer

en bærbar til under 4000 kroner?

jeg er på udkig efter en bærbar helst til under 4000 kr. den skal bruges til at spille på. den behøver ikke kunne spille de aller nyeste spil. den skal også helst have windows 8, og til at skrive opgaver i word eller lignende og gå på nettet
Avatar billede casperdyhr Nybegynder
31. august 2013 - 16:08 #1
jeg har kig på den her:                    http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-b590-6274-id-7278783.aspx
Avatar billede sadolin1978 Novice
31. august 2013 - 16:55 #2
det er en udemærket PC men hvilke spil forventer du at spille ?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 19:35 #4
Alle de pc'er folk linker over mig kan overhovedet ikke spille. Den her kan noget bedre http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1130436/HP-Pavilion-17e053so.html selvom det heller ikke er godt nok, du skal højere op i budget.
Avatar billede casperdyhr Nybegynder
31. august 2013 - 20:02 #5
Mest internet spil men counter strike og den slags
Avatar billede sadolin1978 Novice
31. august 2013 - 20:59 #6
Jeg har aldrig påstået at det er en god spille maskine men jeg sidder med en acer aspire 5750 med et intel HD 3000 og jeg kan da spille ældre spil som BF2 og 1942 i en acceptabel kvalitet. dog har jeg lagt vægt på at min maskine skulle være til studiebrug dvs. kontorprogrammer samt databaser og programmering.

Da vi først nede i #5 har fået forventet spil kan jeg stadig ikke se de helt store problemer med at bruge Lenovoen som linket til i #1, jeg ville dog have lidt svært ved at anbefale den HP som bliver linket til i #4 da HP er kendt for at have et varme problem samtidig er det en AMD processor og grafik chip, oven i det er det en 17" som kan blive for stor hvis den skal tages med frem og tilbage hver dag.

Jeg ville dog heller ikke tage den der er linket til i #3 da det ikke er til at vide hvilket intel GPU der menes samt en lidt dårligere processor, den skal dog have den ros at der er 8 GB ram samt 1TB hdd.

Men hvilken kvalitet forventes der at skulle spilles i og hvor nye er spillende ellers når du skriver CS
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 21:22 #7
Jeg vil bare overhovedet ikke anbefale intel hd. Ellers en http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1132107/Samsung-NP355V5CS0FSE.html Og har selv en a10 4600m og den bliver ikke varm i min HP bærbar.
Avatar billede casperdyhr Nybegynder
31. august 2013 - 21:38 #8
Den skal bare kunne spille cs source
Avatar billede casperdyhr Nybegynder
01. september 2013 - 10:41 #10
Tak for hjælpen jeg tror jeg har fået svar på mit spørgsmål
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. september 2013 - 13:52 #11
lukker du selv denne tråd ??