Avatar billede bruger2013 Nybegynder
19. august 2013 - 14:43 Der er 3 kommentarer

Hvilken bærbar passer bedst?

Hej allesammen.

Jeg leder efter en god, holdbar, støjsvag og kvalitets bærbar, men da jeg ikke kender så meget til det, håber jeg på Jeres hjælp. Bærbaren skal bruges til studiet, officeprogrammer, der skal ses film på den så en god harddisk og høj opløsning vil være dejligt og der skal sikkert også spilles lidt på. Sikkert mellemkvalitets opløsning.

Kravene er:

- Vægt omkring 2 kg
- God CPU
- Mellemgodt grafikkort
- Meget ram (8 er fint)
- God batteritid
- Stor hukommelse
- Skærmstørrelse ligger omkring 15"-15,6"
- Gerne full HD
- Materialet skal være af høj kvalitet og holdbar, ikke billigt skrammel
- Der må gerne være en SSD, som systemet kører på, hvis det muligt.

- Budget: 10.000,- +/-, hvis det er det værd :P
Avatar billede marshaller Nybegynder
19. august 2013 - 15:43 #1
Du kan blive en del klogere af at læse Steven Snedker's artikler.

http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/44a6f5c5e7de4b408745eb8779f52cf1-20130801-find-den-bedste-billige-baerbare-og-andre-gadjets

Der er også anbefaling af bærbar til spil.
Avatar billede sadolin1978 Novice
19. august 2013 - 20:16 #2
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
19. august 2013 - 20:55 #3
Nåh ja, jeg har faktisk spurgt den mand om hjælp før. Rigtig god ide, så jeg håber han finde en til mig.

#2
Den er virkelig flot den bærbar, har godt fundet den, men dog er vægten for høj for min ven, ellers kunne jeg faktisk købe den til mig selv :P