Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
13. august 2013 - 17:51 Der er 3 kommentarer

Kan ikke identificere netværk! :(

Hej Eksperter! Jeg har et mystisk problem.
Jeg kan ikke gå på mit trådløse netværk, nogen gange virker det, nogen gange siger det "Netværk kan ikke identificeres"
Men de gange jeg ikke kan oprette forbindelse fra min computer, kan jeg ofte gå på WIFI fra min iPhone?
Og jeg kan altid gå på hotspottet fra min iPhone.
Så jeg har ingen ide om hvad problemet er.
Har prøvet med statisk dns og ip.
Håber i har nogle løsningsforslag!
Avatar billede jepzen Nybegynder
13. august 2013 - 20:56 #1
Hvis du googler en af følgende, kommer der en masse sider, med folk der har haft lignende problem:

1. "Kan ikke identificere netværk"

2. "Netværk kan ikke identificeres"

Håber det måske kan hjælpe.

Ellers så tjek lige, at du bruger det rigtige netværk. Jeg havde på et tidspunkt, uden at vide det, 2 netværk som min computer automatisk kunne forbindes til. Det ene viste sig, at være et "gammelt" netværk, som jeg ikke længere brugte, og som derfor ofte ikke virkede særlig godt.
Avatar billede jepzen Nybegynder
18. august 2013 - 13:56 #2
Meld lige tilbage.
Avatar billede jepzen Nybegynder
12. april 2014 - 19:30 #3
Husk at lukke tråden.