Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 01:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nyt headset

hey tænker på nyt headset

har kikkeet lidt på
Creative SOUND BLASTER RECON3D OMEGA WIRELESS
og
Logitech G930 (er blevet anbefalet det frem for g35)
er åbne for andre muligheder

den trådløse del er ikke en vigtig del
Avatar billede HueZ Nybegynder
06. august 2013 - 11:50 #1
Jeg ville sige G930, din ven har helt ret i at den er et bedre valg en g35 selvom g35 måske kan have bedre lyd osv. men den har rigtig mange fejl og går et i stykker, jeg har haft en ven der har haft 4 G35 indtil videre.
Avatar billede Seba4969 Praktikant
06. august 2013 - 15:02 #2
Jeg vil råde dig til at købe Steelseries Siberia v2 Full-size

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=602018&gclid=CMaWsLLw6LgCFYWz3godIkQAjg

Ps. det er billigere andre steder, viste bare det.
Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 16:01 #3
har lige nu et Steelseries Siberia v2 Full-size, det er okay men den mic er der i det er vildt dårlig
Avatar billede conz Juniormester
07. august 2013 - 17:05 #4
G930 har jeg selv haft i snart et år, og det virker fantastisk. Batteriet holder stadig omkring de 8-10 timer, lyden er god og softwaren er simpel. Dog, hvis den trådløse del ikke er vigtigt, så er G35 lige så fint, når man tager prisen i betragtning.
Avatar billede puren Ekspert
08. september 2013 - 13:05 #5
tak for alle indput... det blev et g930....

for der kan hørene være i kopperne,  RECON3D OMEGA de var okay men sad for løst på hovedet
Avatar billede puren Ekspert
25. november 2014 - 00:24 #6
Lukket