Avatar billede ZeBa Ekspert
25. juli 2013 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flytning af en mappe

Jeg er ved en fejl kommet til at flytte en mappe ind i en anden mappe. Det kunne sagtens lade sig gøre, men nu kan jeg ikke flytte den ud igen. Jeg kan flytte den over i en anden mappe, men det var ikke meningen - jeg vil have den ud og ligge i "roden" igen.
Jeg har også prøvet med højreklik på mappen, der skal flyttes, og derefter "Flyt mappe". Så kommer der et nyt vindue frem, men der kan man ikke gøre noget som helst.
Nogen med en løsning?
26. juli 2013 - 07:45 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette spørgsmål i WORD kategorien ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juli 2013 - 11:36 #2
Windows 7
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2013 - 22:19 #3
Prøv med en systemgendannelse fra før du flyttede mappen.....
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. juli 2013 - 10:27 #4
Super idé, tak for den, og får jeg et svar til points?
Men jeg synes, det er utrolig, at man skal lave en gendannelse for at få det nok mest solgte program til at virke.
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. juli 2013 - 10:28 #5
Nå, nu fik jeg det lavet som et svar, det var ikke meningen. Men send dit, så får du point'ene
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2013 - 10:31 #6
Velbekomme, svar kommer her.......
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. august 2013 - 19:29 #7
Ideen var alligevel ikke så god, for jeg kan ikke få lov selv at vælge tidspunktet for gendannelse............