Avatar billede Jesperholde Novice
21. juli 2013 - 15:26 Der er 3 kommentarer

Virtuel købs system - til et online php spil - hjælp søges.

Hej alle sammen.

Jeg har et problem lige nu.

En af mine venner og jeg er i gang med at lave et online php spil.

Og der i skal der være en købs side,

Sådan at man kan klikke køb ved fx, Bil også kommer den ind på ens købs liste. Og den trækker pengene fra ens penge (Det hele skulle genre kunne komme ned i en database)

Og hvis man ikke har penge nok, skal der komme et pop up vindue hvor der står man ikke har råd.

-----

Jeg har prøvet i lang tid på selv at lave dette. Men er nu kommet til et punkt hvor jeg må give op. Det gamle jeg forsøgte på at lave, har jeg dsv ikke. Da det gik tabt i vores FTP.

Nogle der ved hvor der er en guide til det. Eller noge der kan fortælle lidt om det.

-  MVH Jesper
Avatar billede repox Seniormester
21. juli 2013 - 15:59 #1
Det er en relativ simpel opgave, så det er jo svært at forklare bedre end hvad du selv har gjort for i kan komme videre. Har du et specifikt spørgsmål?
Avatar billede Jesperholde Novice
21. juli 2013 - 16:05 #2
_ Det jeg mener med dette er. At jeg ikke kan finde ud af det.
Avatar billede repox Seniormester
21. juli 2013 - 17:00 #3
Så vil jeg umiddelbart mene at det bedste du kan gøre er at finde en som kan.

Det er ikke sådan lige at hive ud af posen for at du bare kan få det til at virke.