Avatar billede bas Forsker
19. juli 2013 - 11:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 - tabelramme udskrives ikke

Hej

I Word 2003 har vi et dokument (retning liggende) med en tabel.
Lige over tabellen står der en kort tekst (en slag overskrift).
Når dokumentet bliver skrevet ud fra én PC blot ved at klikke på print-ikonet, bliver tabellens øverste vandrette ramme ofte ikke skrevet (vises dog i Vis udskrift). Gør jeg det samme med det samme dokument men fra en anden PC, skrive rammen med hver gang.

Er der en opsætning i Word eller andet sted der skal ændres for at rammen skrives med hver gang?

Venlig hilsen
Martin
19. juli 2013 - 11:12 #1
Tjek printerdriveren på den pc, der ikke udskriver rammen.
Avatar billede bas Forsker
19. juli 2013 - 14:21 #2
Jeg glemte at skrive, at det er en netværksprinter.
Vi har prøvet at fjerne og tilføje printeren i Windows, men problemet er det samme. Men det må være en profil-fejl (eller normal.dot?), for jeg har ikke problemer, når jeg er logget ind på den pågældende PC.
Avatar billede bas Forsker
25. juli 2013 - 17:51 #3
erikjuul vil du have points? Så lukker jeg.
Jeg dropper at gøre mere ved det.
Avatar billede bas Forsker
04. september 2013 - 15:41 #4
lukker.