Avatar billede avminarm Juniormester
14. august 2001 - 12:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

logo/topbar (points ikke afsat endnu)

hej jeg har en hjemmeside http://www.avminarm.dk - den skal laves om så den kommer til at se lidt bedre ud !!

jeg skal bruge et logo ala det som jeg selv har bikset sammen - jeg vil dog gerne gerne have at det fremgår lidt tydeligere at det er en mus som bider i en arm.

jeg forestiller mig det 60x60 pixel el 80x80, men nu er jeg kommet i vildrede for man kunne jo også lave en topbar (som så skulle være 750x60(el 80).

de nye farver jeg bruger på siden er (ses ikke endnu):

#B7C6D6
#CCCCFF
#e9e9e9
#FFFFFF

- hvad vil være pænest og hvad vil det koste i points ??
Avatar billede avminarm Juniormester
14. august 2001 - 12:29 #1
shit - min side hedder sgu da http://avminmusearm.dk (engang www.avminarm.hjem.wanadoo.dk - ville købe domæne - en anden var kommet i forkøbet osv osv.)
Avatar billede sonne Nybegynder
14. august 2001 - 12:52 #2
Gider du sende en illustration om hvordan du bruger farverne ?

hvad er banner baggrund, side bagrund, skille linjer, tekst osv.

har du et skærmdump eller lign, så synes jeg opgaven lyder spændende.

Er det et must for dig at logoet indeholder tekst ?
Avatar billede avminarm Juniormester
14. august 2001 - 13:20 #3
logoet behøver ikke indeholde tekst

jeg er ved at lave en gæstebog som måske vise farverne lidt og hvordan jeg bruger dem på:

http://users.theroom.dk/kenneth//gaste/gbog.php

jeg tror at siden primært skal have hvid baggrund eller skal det være #e9e9e9 - kan ikke helt bestemme mig.

tekst skal være sort.
Avatar billede avminarm Juniormester
14. august 2001 - 14:09 #4
sonne>> jeg skal til møde resten af dagen - er på igen i morgen - venter spændt ;-)
Avatar billede sketch Nybegynder
14. august 2001 - 23:58 #5
Hej avminarm

Jeg har arbejdet med et forslag som kan ses på mit domæne www.casper.nielsen.dk

Det er nok det bedste jeg får lavet i denne omgang.... hvis det passer ind i dit koncept er det helt fint, -hvis ikke har jeg da noget til mappen.
Det er skrækkeligt med museskader. Jeg er selv typen der skal passe på ikke at overbelaste mine led...så derfor, pas på eksperter derude..
Avatar billede avminarm Juniormester
15. august 2001 - 11:10 #6
sketch>> kører din hjemmeside med et eller andet specielt ?? jeg kan ikke komme ind på den ?

du kan evt maile dit forslag til mig på post@avminmusearm.dk
Avatar billede sketch Nybegynder
15. august 2001 - 11:24 #7
avminarm>>jeg bruger Flash.
Det er et program som kan doawnloades på www.macromedia.com..men nu har jeg sendt en mail til dig.
Avatar billede avminarm Juniormester
16. august 2001 - 08:34 #8
jge modtager gerne flere forslag (kun fået et !!!), nævn blot jeres pointkrav ;-)
Avatar billede avminarm Juniormester
20. august 2001 - 11:18 #9
hmmm - mon points lokker ???
Avatar billede avminarm Juniormester
23. november 2001 - 14:00 #10
sketch får ½-del af points for hans bidrag (der er jo ikke rigtigt nogen sammenligningsgrundlag :-(
Avatar billede avminarm Juniormester
23. november 2001 - 14:03 #11
hov sketch havde ikke givet svar  - smid lige en mail til mig på avminarm@wanadoo.dk