Deling af kontakter på tværs af firma - med sync til telefon
Vi kunne på min arbejdsplads godt bruge noget kontakt deling mellem medarbejderne, men det skal virke i både Outlook og på telefoner.I den optimale verden laver jeg en mappe med alle medarbejdernes kontaktoplysninger mm. Den synkroniseres automatisk ud til alle medarbejdere på domænet og derfra videre til deres telefoner.
Virkeligheden ser ud som følger:
130 medarbejdere fordelt på 40 lokationer.
Vores mailserver er hostet ude i byen, men er en Exchange 2007 og Outlook 2010 er klienten. Vores telefoner er en blanding af iPhones, Android (HTC & Sony) og Windows Phone 8.
Kan den udfordring løses?
Indtil videre er jeg løbet i det problem, at det kun er mappen "Kontaktpersoner" der synkroniseres ned på telefonerne. Hvis jeg laver en mappe der hedder "Medarbejdere" eller lignende, så kan den ikke ses på telefonerne :(
Hvordan styrer man det i andre firmaer?
Tak for hjælpen!
Mvh.
Rasmus